Předmět | Ve škole | Doma |
---|---|---|
Český jazyk a literatura | Ml. – Zájmena – sebou/s sebou, skloňování náš/váš; učebnice s. 44–45 Číslovky – základní přehled; učebnice s. 52–53 Lit. – Rozvoj čtenářské gramotnosti, práce s textem – pokračování; viz pracovní list Sl. – Prezentace vlastních příběhů s využitím náhodně vybraných prvků (postava, místo, předmět, akce); viz sešit – přesun z předchozího týdne |
Zájmena – procvičování – zde (skloňování zájmena já) a zde (sebou x s sebou) DÚ – sloh – dokončení příběhu (Časová smyčka) |
Anglický jazyk | Unit 3 A successful dancer Učebnice: str. 66 - 67, PŠ: str. 22 - 23 Gramatika: přítomný čas prostý kladný tvar, záporný tvar sloves, tvorba otázky. Příslovce frekvence. Praktický jazyk: Popis mého dne, denní rozvrh činností. Škola - rozvrh hodin. Určování hodin. Odpolední aktivity. |
|
Matematika | Dřívka uč. str. 36 PS str. 25,26 |
|
Informatika | Programování v blokově orientovaném jazyce |
Viz Classroom |
Fyzika | Hmotnost - měření hmotnost (metody + měřidla) - jednotky hmotnosti a její převody |
|
Přírodopis | Žahavci - rozdělení, zástupci |
žahavci procvičování zde |
Zeměpis | Atmosféra (prezentace na Classroomu) |
Pracovní list na atmosféru Do 31.5. Referát na vybrané téma (veškeré informace na Classroomu) |
Dějepis | Starověk - přírodní podmínky, vznik prvních států, písma |
Opakování na test: - určování století (zařazení letopočtu do století) - vyjmenovat a seřadit epochy lidských dějin - život pravěkých lidí - popsat způsob obživy, jaká řemesla znali, období kovu |
Výchova k občanství | Společenské skupiny, sociální role a sociální status (prezentace na Classroomu) |
Do 31.5. aktualita |
Výchova ke zdraví | Zásady zdravého stravování |
|
Estetická výchova - VV | Jarní motivy v plošné tvorbě |
Mgr. Alena Šimánková
771 110 976
Zobrazit detail učitele