Český jazyk a literatura |
Ml - předložky. Uč str: 69-70 Út a St (18.-19.2.) - test na stupňování příslovcí a věty na příslovečné spřežky :-) Li - literárně historická terminologie (viz classroom), četba - sci-fi. Sl - popis uměleckého díla. Uč str: 112-113 |
Procvičování učiva (viz classroom) :-) Út a St (18.-19.2.) - test na stupňování příslovcí a věty na příslovečné spřežky :-) Teorie i cvičení naleznete na classroomu :-) |
Přírodopis |
Plazi - rozdělení plazů, zástupci - ještěři a hadi podklady viz Classroom |
Příprava na test - obojživelníci (ti co nepsali) |
Zeměpis |
Amerika - geografie kontinentu, přírodní podmínky, obyvatelstvo,... (prezentace na classroomu) |
24.2. Test - geografie Ameriky Pracovní listy Do 31.5. Referát na vybrané téma (veškeré informace na Classroomu) |
Dějepis |
Pracovní list - žák popíše vládu Přemyslovců ve 12. a 13. století - Zakládání měst a vesnic |
|
Anglický jazyk |
Unit 3 A Učebnice str. 60 - 61, prac. sešit str. 10 - 13 Gramatika: stupňování přídavných jmen 1. stupeň Praktický jazyk: povídání o zvířatech, popis zvířete, starost o zvířátko |
|
Matematika |
Osová souměrnost (podle učebnice a pracovního sešitu) |
noste si kružítko, tužku, pravítka a úhloměr |
Ruský jazyk |
10. lekce - Uč str: 29-30 Ps str: 24,27 Nácvik psaní písmene měkký znak, Č/č - Ps str: 37
|
Classroom - procvičování azbuky, poslech krátkých videí k upevňování slovní zásoby :-)
|
Pracovní výchova |
Vážení - |
|
Výchova k občanství |
Efektivní učení - sebekázeň, seberozvoj |
Příprava aktualit |
Estetická výchova - VV |
Jarní motivy v plošné tvorbě |
|
Fyzika |
Grafické znázornění síly, skládání sil |
|
Informatika |
Algoritmizace a programování: vnořené cykly opakování |
|
Výchova ke zdraví |
Vědomí vlastní identity – hledání toho, co mě dělá jedinečným |
|